Tuesday, November 17, 2009

ape yang aku rase???

Ape yang aku rase??
aku sendiri x tahu ape yg aku rase??
aku bosan dengan ape yg aku rase?
kadang2 aku rase rimas dengan ape yg aku rase
kadang2 aku rase bosan dengan ape yg aku rase....
kenapa ko betol2 menguji rase ku...
sayang??? mungkin ade...memang ade...
cinta??? aku x tahu atau aku x pasti??
gila kan?...
aku cuba...bukan x cuba
tapi aku x jumpa...
aku sedaya upaya memujuk hati
tapi hati aku tetap blerrrr
ape yg aku nak lg?
kang terlepas takot menyesal dan kecewa x sudah...
aku tamak?? rasanya tidak...
mungkin aku keliru....
atau aku ego or sombong???
rasenya tidak same sekali...
ingin cuba mencintainya...
tapi aku x mampu....
wahhhh aku keliru....
hanya yang maha esa aku berdoa...
agar ape yg aku rase
benar2 dapat aku merasainya...

No comments:

Post a Comment