Tuesday, December 29, 2009

sElamat TAhun BAru 2010

Happy new year 2010
Good bye 2009

Sekejap je rasenya tahun 2009 akan meninggalkan kita...2009 aku rase lebih banyak memori sedih dari gembira yg aku hadapi..tapi semua memori itu aku terima dengan hati yg redha dan membuat kan aku lebih menghargai diri ku sendiri...sepanjang 2009 ini segala memori yg sedih akan aku simpan di lubuk hati dan memori yg manis akan ku ingat sampai ke mati...usia aku pun semakin meningkat.. sepanjang perjalan hidup aku x penah wat sesuatu perkara itu dengan serius aku seakan2 amik mudah dengan sgala yg terjadi di sekelilig diri ku...so dengan ade nya lembaran baru ini akan aku perbaiki segala kelemahan diriku..nak azam banyak2 pun takot x tercapai..tapi aku akan sedaya upaya membuat diri ku family ku n member2 ku happy dengan segala memori yg indah... mane tahu jugak kan tahun 2010 tahun aku mengecapi cinta sejati yg membawa hingga ke akhir hayat hendaknya hehe insyallah aku sudah bersedia membuka hati menerima cinta dan menjadi pencinta yg sejati ahaakkkks...samelah2 kita berdoa di tahun 2010 ini lebih banyak kenangan manis yang dapat kita cipta...Aminnnn....

No comments:

Post a Comment