Monday, June 14, 2010

Mak Penattt NyaHH oii..

Bangun pagi tadi qiqil mengeliat bagai kan seorang permaisuri yg paling manis di muka bumi ini..tengok2 jam kul 8 setengah dengan muka x bersalah nya qiqil mengtakan " lah dah lambat gie keja" oh my god x cukup hari senin ko melantak cuti dok terbongkang kat umah mengalah kan mak pengantin..mak penat nyahhh oiii..

masuk je opis sistem akaun aku x leh guna ingat kan leh lah ngular dengan alasan yg ade..tup2 dapat khutbah selasa percuma dri imam yg x bertauliah..perhhh batak aku dengar ceramah bunguk yg rase diri sendiri bagus ohhh wat the helll...sistem x leh guna sebok nak salah kan skype aku..sengalll dri dulu aku kate upgrade kan sistem virus tapi wat muka org penan dgn aku..bila dah jadi mcm nie nak nunding jari...ha ko padan muka semua kena jangkit virus ..tapi balik2 mak jugak yg penat nyahhh oiii..

Sape suh ko wat khutbah free kat aku..hamikk ko aku wat muka batak aku depan ko...org lain sebokk dah pakai komputer slimm mcm perot paris hiltonn tapi aku stiil ngan komputer gemok zaman masihi lagiii..wat keja mcm ape...ha kan dah mula aku nk ungkit..tu yg mak penattt nyahhh oiii...

nak update cite baruuu pun x de mod nyahhh oi...nanti ade mase qiqil update weading akak ayu n rombongan cik senanh ke negeri sembilan menghantar rombongan penggantin..ok adiosss amigosss

No comments:

Post a Comment