Thursday, December 30, 2010

EVERYTHING IS NEW

SELAMAT TINGGAL 2010
SELAMAT DATANG 2011

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana memberi lagi peluang aku bernyawa dan bernafas di muka bumi ini selama 21 tahun.. sekajap rasenya menajalani tahun 2o1o segala suka duka telah aku lalui tahun ini.. tahun yang betol2 membuatkan fizikal dan mental aku goyah..tapi aku masih bersyukur rezeki yg di berikan oleh ALLAH S.W.T x henti2 .. Segala kenangan baik, buruk , gembira, sedih akan ku simpan menjadi kenangan yg terindah.. tahun 2011 akan menjelma tidak lame lagi aku harap ia akan menjadi tahun yg membuat aku menjadi insan yg lebih kuat dan semangat dengan cabaran hidup yang mendatang..aminnn




NEW LIFE


NEW JOB


NEW BOSS


NEW HOPE


NEW FRIENDS


NEW SMILE


EVERYTHINGS IS NEW


HAPPY NEW YEAR 20111 GUYS

No comments:

Post a Comment