Saturday, February 12, 2011

Gunung LuMUt 06/02/2011

Inilah aktiviti cuti raya aku dgn MYBFF.. mandi manda di gunung lumut kluang.. aku memang dah lame nak gi mandi manda nie akhirnya ahad minggu lepas tertunai gak hajat nak pergi walaupun ketika itu kesihatan aku x mengizinkan (batok n selsema) tapi aku nekad gak pergi bersama keluarga nora, mak ayu, ayu n abg opel(merangkap pemandu pelancong kita org hehehe)
sebab kita org nie mmg x tahu jalan nak gi g.lumut nie..Tiba di sane tak ramai sangat pengunjung, mungkin kami pergi pada hari terakhir cuti..Aku x dapat mandi dgn puas sbb masuk je dlm air dada aku dah rase mcm nak sempu,t air yg sngat sejuk tapi x pelah sekurang2 aku dapat jugak pergi yok lah layan gambar kami..
with my bff di atas jambatan g.lumut

ayu,nora,adik nora dan ana

me n cik ayu

ana n aku menikmati makanan sebelum terjun ke dlm air

kesejukan

air yg sejuk dan deras


aksi kandid hehe

ni abg opel selaku pemandu pelancong kami hehe

nie aksi kandid yg di tangkap oleh cik ayu
sungguh comel gaya ana

cik ayu n ibunya yg tersyg

No comments:

Post a Comment