Monday, March 14, 2011

My beloved friend engagement (nUr ShaiRAH aiMI BTe aNUAr) 13.03.2011

Alhamdulillah seorang lagi sahabat baik ku selamat menjadi tunangan orang.. tahniah yunk aku ucapkan semoga kau tabah mengharungi liku2 sepanjang bergelar tunang orang..x lupa jugak aku ucapakan tahniah kepada tunang nya NIK FADLY akhirnya hajat kamu ingin bertunang terlaksana.. Aku doakan semoga jodoh korang di percepatkan hendaknya aminn...


inilah dia minah bler hehe sory yunk
gurau je..kamu cantik gitu lorh
gaya gediknya memang x dapat di sembunyikan
haha opss sory lagi yunk terkutok
walau apa pun kau tetap kawan yg baik


tema warna biru..tapi cik qiqil dtg pakai baju warna merah
hahah very the contra
tapi pic cik qiqil x de kat fon cik qiqil
so nak tggu kawan cik qiqil uplod pic kat muka buku lambat
so kita uplod gmbar tunangan org je lah ye..


hantaran dari pihak pompuan 7 dulang

terpikat dgn cupcake dia cntik purple pink tiptop
tahniah lagi sekali aku ucapkan
akhirnya kamu telah bergelar tunangan org
aku tumpang gembira dengan kebahagian kamu
friends 4 ever muahhhhh

No comments:

Post a Comment