Friday, July 22, 2011

Steammmmmbot LAgi

Kali ke 2 aku pekena stembot kat Taman Gaia..Terbaikkkk wokk..Dulu harga 18 ringgit sekapala n boleh makan sepuasnya sampai tahap mentekedarah org Melaka kata tapi org Johor kata melantak lah ko sepuasnya..Ko leh duduk makan sampai kedai tu nak tutup pun x pe wat je muka x bertimbang rasa bila tengok pelanggan yg baru sampai tercari2 tempat kosong..Ade aku kisah??? haha wa bayar 18 mah so lantak ko lah kan nak duduk mane..Tapi kali ke 2 aku gi harganya dah naik 18.50 sen sekepala ok..Tapi aku makan bagai nak gila pun aku rase x sampai 10 ringgit pun, tapi yg penting aku balik dengan perot yg kekenyangan rase mcm sebulan x yah makan pun x pe & muka mcm buaya tembaga dapat daging kuda ..Sangat cumilll MCM LIYANA JASMAY auwww..


echa, nora, n me



muka je tersenyum

tapi perot dah menyanyikan lagu

datuk m daud kilau

ohoiiiiiiiii
dah lapar lah ngokk


itu dia bibik yg ku bawak

dari kampung pasir gudang baru

untuk memasak

nampak je kecik si Echa nie

tapi walaweh perot dia

ibarat leh masuk kuda sekor

haha "sory echa

just joking" (sebut dengan gaya gedik)

uwekkkk

minah ini aku bawak boleh pulak perot dia buat sepoel

sebelum makan dah masuk bilik air 2 kali

sampai ade yg perasan

"berak ke kak"

mulot longkang mamat tu kan cik iwa

sebok je bukan ko suh dia cebok

taik ko yg berterabur

dlm lubang jamban tu kan

hehe

orang tengok je kami berposing

ade kami kisah??

agaknya fon dia org x de kamera kot



ekh x cukup duduk muka lebar sangat semua

diri pulak si ana

nak bagi ruang supaya muka kami semua

masuk kamera
HA tertanya2 x mane gi kawan baik aku yg hebap lagi sorang

alah lupa ke cik AYU OMAR..

Mane majlis pun dia mesti ade

sib baik politik dia x aktif

kalau x semua mesyuarat umno dia ade

haha

tertanya2 kan mane gi nya

CIK AYU OMAR

jeng..jeng..jeng

dia dah x heran time nie

dia dah ke kolumpo

makan angin

yg x berapa nak angin

melawat sepupunya

yg sakit.

hehe jgn mare ye CUK EMBAM

No comments:

Post a Comment