Saturday, November 26, 2011

Assalamuailaikum =)

Walaweh lame gila x berbloging..Dah lame x berkongsi aktiviti, dah lame x luah kan perasaan, dah lame x ngutok n ngumpat org haha n dah lame gak x berkongsi gambar aku n gambar gedik2 kawan2 ku (ayu omar n asnita asman)

Begitu lame x mengupdatekan story sendiri bukan sebab buzy amik tempahan kuih or kek yg banyak mahupun menjaga anak 6 orang, x jugak sebok menjahit baju2 pengantin sempena bulan2 org nak kahwin ni kan tapi disebabkan perasaan malas dgn dunia bloging nie lagi...(Lebih senang paham dah bosan lah nak taip kongsi cite nak update gambar waaaa x kuasaa dah mak nokk)


Nie pun aku x tahu mana dtg aura kerajinan bukak blog sendiri n terus sign in terus taip..Bukak blog sendiri pun malas ape lagi nak bukak blog org ye x.. Aishh pemalas betol tau..

Lepas nie aku x tahu bulan bila lagi berkesempatan mengupdate blog aku lagi.. so kepada kawan2 ku meriahkan lah blog2 kamu jgn diperam menjadi jeruk ye...Thanks gak yg sudi menjenguk blog ku(ade ke???) walaupun rase kadang2 blog yg syok sendiri tapi ade aku kisah blog aku2 punya sukalah haha

c un in next mount or next year ek...? =)

No comments:

Post a Comment