Sunday, June 28, 2009

KAROKE TIME (lepaskan tension)

Khamis lalu aku, aisyah,ayu n nora gi karoke kat holiday plaza masai ..saje lepas kan tension..padahal semuanya lum gaji lagi...tu yang layan karoke jamban je hehe...kita org bantai 10 lagu..anatranya lagu cinta di akhir garisan, kau tetap dlm angan ku huhu lagu semua touching2...x tinggal lagu dangdut pun kita org sebat lagu amelina(asyik)..dan mlm tu jugak ade kejadian yg x di ingini berlaku hehe jahanam tempat karoke tu dngan secara x sengaja nya kita org jahanam kan huhu syok sngat nyanyi haha biarlah aku n member2 aku je tahu kejadian lucu tu( nak cite malu hehe)..cah,ayu n nora jgn lupa kejadian mlm tu hehe kejadian yg memalukan tapi nasib baik x de org nampak...sambil nyanyi sempat lagi snap2...
aisyah n ayu
aisyah,ayu,nora n aku
(gambar aku leh plak x clear korang sabotaj aku ekh huhu)

ayu, nora, n aku
(tengah syok melalak huhu)



No comments:

Post a Comment