Monday, June 29, 2009

WAAAA KERJA....

Hari ni sepatotnya Johor cuti sempena hari Hol Sultan Johor...tapi tempat kerja aku x amik cuti ni...dengan iklas plus terpakse jugak lah aku gi keja hari ni mane x nya terpakse, org lain semua cuti aku plak kena keja...ngantuk aku di watnya keja x de sbb x de cek nak di bukak hari ni semua shipping line cuti...daripade x de keja baik aku update blog aku ni...mase aku bukak paindrive aku nampak plak koleksi gambar2 dhani anak akak aku (ekin) leh di kongsi kan dengan korang semua...


Hari pertama Dhani dilahirkan

hari ke dua



hari ke 3

Dua bulan

(dah xbedung dah tidonya)



tengah tido pun dia leh senyum lagi

Nampak gelap ckit mcm mak dia

ngeh...ngeh..


terserlah muka ayah dia



keja aksyik nak tido je bising mcm mane sekalipun tetap nyenyak


1 comment:

  1. suka2 ko aje ckp anak aku gelap..ko tak tau beso nti jadi rebutan :)

    ReplyDelete