Thursday, August 20, 2009

CELEBRATE BIRTHDAY MAK N NAJWA...

Kek king sedap tapi manis gila

Ni dia besday girl(wawa)
dahi jendul mate bulat idung kembang anak sape lah ni wakakah



Family yang membesar bagaikan johan ngeh..ngeh..
(along family)



kakak n adik
wawa n ya

Anak2 sedara ku..



Ha ni dia bakal menjadi Azwan ali (mak ayam gebus kahkah)
cik Nani (Dhani anak ekin) di tranformasikan untuk iklan tudung ekin mawi
wakakakakah....
Semalam besday ank buah aku ARISSA NAJWA(anak along)..So semalam family aku wat makan2 celebrate sekali besday mak aku...Makn nasi lemak, sambal udang, ayam golek n beli kek je...Jemput cousin aku sekali yang ade kat cini (Kak idah)..Aku x beli kan pun hadiah mak n najwa huhu duit x de lah pokai betol bulan ni(tapi tiap2 bulan mmg pokai pun ngeh..ngeh..)x pelah janji kehadiran ku memeriahkan suasana(mcm artis jemputan gituuu)...

No comments:

Post a Comment