Monday, August 31, 2009

SHOPPING APE YAAA?

Wah dah shoping u alzzzzz??? Nak habak mai ni cek dah shopping nooooo...Tapi rase nya x abis lg shopping nya hehe..
Ahad yg lalu aku ikot akak aku along gi Jusco Bukit Indah dia shopping baju ank dia n beli kan ank ekin sekali..Aku pun ape lg mengambil kesempatan survey semua kedai kasut yang ade kat Jusco Bukit Indah..Dapat lah sepasang tema i u alzzz tahun ni purple n pink tip top clas gitu hehe...X puas kat Jusco Bukit Indah akak aku ajak lari gi Jusco Tebrau City plak....Kul 10 dah shopping kat Bukit Indah balik umah Kul 3 Setengah kena perli dengan mak aku huhu..
Pilih punya pilih last2 beli kat SUMMIT Wah panjang gitu
nak wat mcm mane saiz kasut ala2 malaysian next top model
wakakah berangan gitu
sempat sambar 2 helai thirt CHEETAH ade sales

Black jeans dari BUTIK MILK

No comments:

Post a Comment