Monday, August 17, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO MY MUM


"We love u mum"
(RITA BTE ABDUL HADI)
Hari ni hari jadi mak aku yang ke 59 tahun (tua dah kan hehe)...Sebelum gi keja pagi tadi sempat wish and kis dia..Huhu siap tanya aku "where my present??"(speaking london plak mak aku ni pagi2)...terpaksalah aku jawab dengan selambanya "nantilah belum gaji"..(sambil tersengih ala2 tenuk).
Ucapan wat mak (walaupun dia x bace kalau bace pun di sebabkan aku yang bukakan suh dia bace):
*Mak walaupun mak selalu membebel bagai kan kereta api hehe kami adik beradik tetap sayang kan mak.
*Mak walaupun banyak kali eila nak kuar mak x bagi and eila merungut tapi eila tetap sayang kan mak
*Mak walaupun banyak kali eila lawan and betah cakap mak eila tetap sayang kan mak
*Mak walaupun dah banyak kali mak suruh eila belajar masak tapi eila at bodo je (dalam hati berkata nanti2 lah belum nak kawin lagi)"Mak pun menyambut nak tunggu kau kawin baru nak belajar masak bilanya aku nak merasa kau masak.. kalau aku x panjang umur x merasa lah aku kau masak"(dalam hati aku berkata "lah mak ni macam dengar2 je ape yang aku cakap dalam hati hehe") ...apa2 pun eila tetap sayang kan mak..
*Lastly Mak bagi kami adik beradik (mewakili akak2 n abangku) tiada penganti dirimu di dunia ni..mak lah yang terbaik bagi kami di dunia ni (walaupun mak selalu cakap dia bukan mak yang baik).Kami tetap sayang kan mak..

No comments:

Post a Comment