Monday, February 8, 2010

AkU DILanda peRASaan bLERRRR!!!

Hati ku memang di cipta untuk seorang lelaki

Perkataan I LOVE U bagi sesetengah pasangan yg tgah bercinta itu ade lah lumrah tapi bg aku yg lame menjanda opsss kasar x baik pulak yg dah lame menyolo rase mcm satu panahan yg tiba2 membuat aku menjadi blerrrr gila...huhu ungkapan yg ringkas maksud yg mendalam mebuat kan pikiran ku jadi kosong...x sangka luahan dan lamaran cehwahhh tanpa di duga itu membuat kan aku menjadi blerr tahap kambing gurun yg kebigunggan mencari ibunya yg hilang huhu..aku bukan jenis pompuan yg tahu berbicara bunga2 bagaikan di gurun sahara haha bukan jenis pompuan yg tahu menilai hati seorang lelaki...bagi aku mudah cinta boleh datang dan pergi..bagi ku tiada istilah cinta pandang pertama itu semua nafsuu semata2...bukan menafikan perasaan yg ade cuma hidup tidak boleh hanya dengan cinta sahaja seakan2 plastik yg berwarna warni tapi isinya kosong... bunyi seakan2 meterialistik tapi itulah hakikat kehidupan.. duit bukan segala2 nya tapi segalanya2 di muka bumi ini memerlukan duit...banyak contoh yg aku nampak dan aku lihat di depan mate cinta suka same suka x menjanjikan sebuah kebahgian ianya membuat kan hati aku menjadi bertambah keras mcm konkrit huhu itu semua nya menjadikan sebuah pengajaran wat diri ku...aku ingin kau tahu cintaku perlu di pupuk ....hanya titipan doa dari yg maha esa aku mohon andai jodoh aku ditentukan dgn si dia biarlah cinta ku dan kebahgian ku sampai ke mati...amin

No comments:

Post a Comment