Wednesday, February 10, 2010

PErasaan seRBA sALAH daN KELiruuuu


Persahabatan yg ku hulurkan x de niat langsung untuk menipu,menyakiti hati,atau memberi harapan pade org... niat aku kadang2 di salah erti kan...bila dah terjadi salah paham mcm nie salah kah aku cuba merenggang kan hubungan yg ade...aku cukup terkilan bila org lain menuduh yg bukan2 tentang diri ku...sedang kan persabatan yg aku jalinkan memang dgn niat yg iklas tidak penah berjanji bulan dan bintang syurga mahu pun neraka...aku x penah memberi apa2 harapan pade org lain.. mungkin kemesraan yg aku hulurkan di salah erti kan sedangkan aku penah berkata hubungan yg terjalin x lebih dari seorang kawan..andai aku jatuh cinta biarlah ianya datang dari hati ku yg iklas bukan kerana simpati,terdesak,atau paksaan org lain....tiada niat untuk jadi pompuan yg sombong,jual mahal,perasan cantik tapi hakikatnya hati ku belum terbuka lagi untuk mencintai seorang insan yg bergelar lelaki...andai aku jatuh cinta aku akan umumkan pade semua kenalan ku tapi biarlah ianya akan mengembirakan aku dan semua org yg mengenali ku....

No comments:

Post a Comment