Wednesday, February 17, 2010

CuTI raYa cIna PArt 3-NoNTon CiNEma LuPIkir lAH senDIRi





Aduhaii..Hampeh. ape cite ni bang bil oi. Cite mende ko buat ni. Movie ke dramasutra ni. Adehh.. Aku mmg meminati engko dari dlu. Tapi nape engko perlakukan aku sebegini rupe. Sob sobb..
Mule2 cite engko tu ok, ramai artis engko ajak blakon dlm cite tu. Aku berasa sungguh mengujakan sekali. Memang tacing aku tgk scene engko hilang sume keje tu. Bak kate pepatung “Sudah jatuh ditimpa eskelator” haha. Tapi tibe2 engko join group Meet Uncle Hussein buat show pastu pemes. Jadah mende sume tu Bang Bil oi. Takkan moral of the story nk suruh org jadi penyanyi baru bleh hidup senang. Aku tak blehla nak terima ending cite engko tu.. yg cik milah kita pulak poster terpampang gambar dia tapi boleh dikira scene dia dlm cite ni alahai bape sen dia dapat dgn babak ciput tu huhu..puteri sarah ermm ko memang cntik beb tapi alamak watak garang ko lansung x best sbb ko tu manja ko jerit2 marah pun still nampak manja...zizan raja lawak leh tahan lah lawak skema ko tue...wat aku ketawa jugak lah..watak meat uncle husin sekadar menyebok je....umi nazira?? erm boleh lah...vanida imran pun watak dia ciput je..iklas dri hati aku x nampak motif cite nie...dri 10 bintang aku bg 3 je sbb lawak zizan dan nabil...



para pelakon



nabil raja lawak


puteri sarah


mila af


zizan raja lawak


ni sape entah aku x tahu sape pelakon ni
(kawan si sarah dan awek kpade zizan)


umi nazira


meet uncle husien


vanida imran

ade babak faizal tahir


amy serch pun di undang berlakon


p/s=thanks for fahmi sbb belanja eyla tgok wayang u are good guys but iklas dri hati kita akan tetap kawan sampai bila2=)

No comments:

Post a Comment