Saturday, August 13, 2011

KaLAU LAH masa LEH dipUTarkan kEMbAli

Entry kali nie nak kata sadis sngat x lah just nak meluahkan rase bengang ke bangang ek? aku pun x sure yg pasti andai masa leh diputarkan kembali aku x nak mengenali kamu berdua lelaki yg sensetif yg penah aku kenal...Aduh kadang2 bila terpikir ayat korang yg dulu aduhai aku rase korang mmg x iklas dlm meluah kan ape yg korang rase

Alasan si lelaki sensetif pertama
"bukan pilihan ke dua tapi kita x ditakdirkan bertemu dulu"

Alasan lelaki sensetif kedua
"memang dari dulu suka.. tapi x berani nak luah kan baru sekrang di beri kekuatan"

Bukan nak kata si QILA ni (aku lah kan) gila glamer or syok sendiri tapi yg pasti ayat korang seakan2 mencuba nasib je..Plak tu korang leh blarh mghilangkan diri dlm waktu yg same..

Walaweh terasa aku ni jahat lah plak kan...Tapi yg pasti mmg aku agak kasar meluah kan rase ketidakpuasan hati aku sendiri selepas dia org memberi ayat kejutan tahap mcm terduduk atas paku payung yg banyak..


Bukan Qila menyesal mengenali kalian ..Kalian yg menghulurkan salam perkenalan tanpa di undang teringat plak ayat pertama kali si lelaki pertama menyapa "cantik mata" ayat si lelaki ke dua "jauh nya duduk" Tapi kalian blarh pun tanpa di halau kan tup2 nak kata QILA plak yg sombong

Kalau ku tahu ianya akan kait mengait boleh menjadi baju yg di kait akan ku elak mengenali benda yang kait mengait nie

Yang pasti hatiku sudah dimiliki
cobalah untuk SETIA'!!!!

Yang benar
Luahan nie ditulis sbb teringat kenangan yg hampir berlalu begitu shaja tanpa tahu ape sbb dan punca nya

Yang pasti
Luahan kali nie bukan luahan si lelaki yg pencinta wanita
tapi sekadar luahan si lelaki penyepi
yg sekdar mencuba nasib
sedangkan cintanya milik org lain

No comments:

Post a Comment