Friday, August 5, 2011

pEstA dUriAN di FPM 29 JuLAI

Story aktiviti aku yg dah lepas x sempat nak menghapdate..Pesta durian dilakukan selepas majlis tahlil sempena kedatangan ramadhan di FPM.Malah bukan sahja buah durian terdapat buah manggis,rambutan dan jugak mata kucing..Memang terbaikkk nasib baiklah aku bukan kaki makan buah lagi2 lah durian aku x bape nak minat aku makan seulas sahaja tapi mmg x dinafikan mmg sedap..



durian nie mmg terbaik


ratu bergetah FPM

hehe

me n shima

En suffian executive marketing
di FPM


Nie dak pratikal

kat FPM

aku pun x tahu sape name dia

sory ye bro

maklumlah hari last ko kat citu

aku baru tegur ko

itupun sbb

ko amik gambar aku

pakai kamera ko
gambar nya aku dah dapat

thanks ye bro



kita berpesta buah-buahan


syok makan durian

smpai x perasan

gambarnya di ambil
nie org2 paling vateran di FPM

bakal2 pencen

x lame lagi

hehe

ok yg beruniform biru nie

kak Odah dgn kak Ram
bahagian timbang


semua syok menikmati durian

yg mmg terbaikk


kalau yg x pakai uniform

tu semua yg ade pangkat di FPM

No comments:

Post a Comment