Friday, August 5, 2011

mOtiVasI At FelDA reGENcy tANjung LEman 27 & 28 JuLAI

Lagi sekali aku terpilih ekh bukan terpilih tapi dipilih untuk menghadiri motivasi di Tanjung Leman..Aku dipilih pun atas sebab mak2 org yg terpilih x dapat gi sbb terpaksa meninggalkan ank dan suami mcm lah nak gi berbulan2 kan padahal 2 hari 1 malam je...Tapi walau ape pun aku rase bertuah sbb dipilih, dapat gak aku berjalan..Aku pun dah lupa ape name mitivasi nie panjang sngat mgalahkan persalah juvana kalau dgr name motivasi nie..Motivasi yg dilakukan nie x delah boring sangat walaupun hanya indoor sahaja aktivitinya tapi aku di ajar mengurot, bukan urot batin ye tuan puan tapi urutan menghilangkan stress..Ade gak aktiviti menyedarkan diri dan membersihkan ati yg dah diselaput lumpuh nie..Hasilnya aku mengalirkan air mata sampai buku di atas riba basah lencun dek air mata keinsafanku yg sekejap saje rasenya hehe tapi plsss ekh bukan air mata lakonan tu air mata suci..haha so xyah cite banyak aku kalau dah menaip x geti nak benti..Xbanyak gmbar yg ade x berkesempatan sangat nak berposing so layan ape yg ade..

Itu dia lagi sekali aku dipilih gi dengan Shema

maklumlah kami sahaja perempuan yg plg muda bergetah



malam pertama di depan bilik hotel


hari ke 2 diberi baju percuma


ok maaf ne bukan aktiviti yg di ajar
si shema nie cuba

menguji kestabilan katil tu

utuh ke tidak

untuk menampung berat badanya yg semakin

comel


salah satu aktiviti di dlm kelas

mereka di denda

meniru gaya

penguin

kelaparan

mcm biasa di mane sahaja

posing tetap penting

yg belakang tu kak saodah

senior kita org

di FPM

inilah kak eton

penyambut tetamu

di FPM

dia pun dipilih

bukan terpilih

shema & eton


inilah perserta lelaki

yg terpilih

hanya kami berempat sahaja perempuan

sangat seronok bersama dia org yg sporting

x kira lah yg bujang mahupun yg dah kawin

dia org tetap bersemangat

So faedah yg aku dapat dekat motivasi nie:

Dalam kehidupan ni berusahalah bersungguh2

untuk mengejar ape yg kita impikan

x perlu malu dan takot dengan dugaan sekeliling

yg penting kita kena kuat menghadapinya

insyallah kejayaan

akan kita

temuinya

chayokkkk

No comments:

Post a Comment