Friday, July 10, 2009

BATUK DAN SAKIT TEKAK MELANDA DIRIKU..

Peritnya tekak....

Ini semua gare2 makan buah mate kucing yg ayu bg kat aku...padahal x banyak pun aku melantak buah tu semalam..bangun je pagi aku dah rase tekak aku perit gila...selalunya aku ni kalau nak demam mesti batuk n sakit tekak dulu..Last aku demam tahun lepas bulan 3 ( ade catat dalam kelendar) lepas tu aku x penah demam lagi..ha hari ni dah ade tanda2 nak demam ni..x tahan woooo..pagi ni aku dah makn ubat batuk 2 kali aku telan madu lagi,makan gula HACKS dah 4 biji tanpa henti huhu minum air limau panas lagi..harap2 cepat lah sembuhnya.. aku jenis memang x suka gi klinik kalau boleh nak baik sendiri hehe..boleh gitu??? insyallah..

1 comment:

  1. woi siap ckp buah aku bagi...mcm aku je punca ko skit...kecik ati aku...hahaha

    ReplyDelete