Thursday, July 9, 2009

DANIA JATUH

Alahai....anak sedara aku yg sorang ni...semalam dia jatuh kat tangga umah mak mertua akak aku..terus bengkak siku dia..ingat kan patah tapi akak aku bawak gi hospital dokter kate x patah cuma engsel siku dah lari (mcm gitu lah aku dengar akak aku cite..x paham sngat)..dahhh kena balut tangan dia..maybe seminggu tangan dia kena balut mcm tu n gi jumpa dokter lagi mggu depanya..dulu hidung dia termasuk n tersedut biji
(aku pun x sure ape biji yg dia tersedut dlm hidung dia)..
bawak jugak gi klinik habis kena service dengan dokter sampai muntah2..tapi sebenarnya x tersedut pun biji tu dlm lubang dia..macam2 hal anak buah aku ni...harap2 lepas ni dia x ditimpa ape2 kemalangan lagi hendaknya...cian jugak ngan akak aku ekin terkejar2 bawak anak hari ni gi hospital..baru dapat tahu tadi keta dia mati tengah jalan mase nak bawak dania gi hospital(keta dia wat hal lagi)..nasib..nasib...menahan sakit

No comments:

Post a Comment