Tuesday, July 14, 2009

KETIDAK PUASAN HATI KU...

waaaa tensionya...

Macam mane nak cite ek??? ermmm patot x sebagai seorang kawan kita mengambil kesempatan pade kawan kita yg dah tolong kita??? (paham x? hehe)..aku rase amat terkilan sangat atas pertolongan yang aku hulurkan...aku x minta pertolongan aku di balas cukup lah sekadar ingat bahawa aku dah bersusah payah memberi dia peluang dan pertolongan...Aku penah dengar member2 aku cakap yang dia ni suka amik kesempatan tapi aku endah x endah je dengar...yang penah jadi kawan rapat dia pun ade jugak lah cakap keburukan dia sikit..Tapi aku anggap tu biasalah x semua manusia baik kan mesti ade keburukan masing-masing...Bila dah terkena pade diri aku sendiri aku rase terkilan sangat(ha amik kauuuu padan muka huhu)...sebab sebelum memberi dia peluang dan pertolongan aku dah tanya dia masak2 dan dia kata dia memang nak....(ape pertolonganya biarlah aku rahsia kan)tapi bila peluang lain datang pade diri dia terus hati dia berubah(ermmm patot ke x patot???)..X semua yg ade pade diri dia buruk belaka...dia jugak seorang sahabat yang baik tu aku x nafikan tapi tu je lah perangai dia yang aku amat terkilan sangat....(Ade yang terasa ke?? hehe kalau terase senyap2 sudah) Mohon maaf aku hulur kan andai ade yg terasa..(yang x terasa tu wat bodo je lah kan huhu) Aku dah penat nak jage hati dan perasaan orang...hati aku sape pulak nak jage..dengan care ni lah aku dapat luah kan ketidak puasan hati ku....

No comments:

Post a Comment