Monday, July 20, 2009

PART TIME JOBS

senyuman yang agak manis hehe
( x tahu iklas ke x iklas sbb kaki dah sakit tpaksa berlakon jap)
inilah produk yang aku promote bagi custemer rase

siap kena pakai sarung tangan tu
(x leh handel dgn name tags tu sebelum balik kena pulang baru dapat IC aku hehe)


Sabtu dan ahad yang lalu aku keja part time kat Jusco Tebrau City sebagai Food taster... (keropok lurve keluaran twieties).Berbaloi jugak gaji yang di tawar kan tapi YA ALLAH penat nya x terkira bayangkan lah tujuh jam aku keja tanpa duduk. Sebelum keja aku di suruh amik suntikan TYPOD untuk semua pekerja bahagian makanan.Agak mahal jugak suntikan ni harga nya 45 ringgit tapi aku boleh claim balik dengan pihak syarikat yang tawarkan aku keja ni..Dua hari aku keja ari Sabtu dan Ahad. Hari sabtu aku masuk kul 2 sampai 10 malam balik keja terus gi jusco ari ahad pulak masuk kul 12 sampai 8 malam..Aku rase ni keja yang paling penat yang penah aku keja...Dah lah nak masuk jusco sebagai promoter sampingan punya lah susah macam-macam surat yang dia nak sebagai bukti,pulak tu semua security dia belagak nak mampus yang muda ok yang tua pulak tunjuk dia punya otai....pak kal lah orang tua kan hehe kalau x aku dah betah dah ... Macam-macam pengalaman aku dapat walaupun hanya dua hari ade yang manis mahupun pahit hehe...tapi ini lah kenangan yang boleh di jadikan pengalaman...

1 comment: